Daha önceden mssql 2000 kullanıyordum, 2008 e update ettim. CPU cok fazla harçamaya başladı. Kodları cok fazla gözden geçirdim ( 2000 de pek kasılmıyordu.) Sorun kodlarda degil. denetimde Audit logout gibi ibare görüyorum işlem süresi yüksek görünüyor.

Bu CPU nun fazla harcanmasının sebebi nedir? Başına gelen yada bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.