Sanki TTNet'i değil de beni protesto ediyoruz : )
Bir fikir sundum elbette daha pratik çözümler üreten arkadaşlarımız olacaktır. Verilen hizmetten kimse memnun değil.
Sizi protesto için yazmadım yanlış anlaşılmasın. Memnuniyetsizlik var doğrudur ama fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış misali.
Neredeyse tekel olan bir firmanın protestoyu muhattab alıp işini düzgün yapması beklenemez şu zaman diliminde.
Ha nedir,tellcom gibi firmalar artar yada tellcom yaygınlaşır heryerde verilir her eve fiber hat girer o zaman "değerli" olursunuz.