underground01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yinede olmayan arkadaşlar var forumda çok görüyorum.şuanda elimde hiç site yok.günde bir kaç saatimi ayırıp sitesi olan bir kişi ile beraber çalışmalar yapabiliriz.tabiki banada uygun olursa çalışma prensibi.
olmayan arkadaş varsa blogspot bir site açsın 4 makale girsin başvursun olur