Konu
TTNet Protestosu
01-11-2009, 21:52:47
#10
yalnizefe
Sanki TTNet'i değil de beni protesto ediyoruz : )
Bir fikir sundum elbette daha pratik çözümler üreten arkadaşlarımız olacaktır. Verilen hizmetten kimse memnun değil.