Arkadaşlar merhaba onixon modem aldım normal pc me kurmuştum fakat laptop da yükledim ama tanıtım bölümüne geldiğimde yapamıyorum kaldırıp tekrar yükledim.Sonra açılışta yeni aygıt bulma sihirbazı çalıştı modemi taktiğim için cd sini takıyorum iler ileri diyorum olmuyor arkadaşlar başarısız diyor ne yapmayalım çok zor durumdayım acil laptop a internet bağlanıp girmem lazım...