Mesai saatlerinde elemanları oluyor bugün bir aksilik var sanırım

İyi hatırlıyorum bir keresinde en geç 13dakikada cevap yollamışlardı

Diğer zamanlarda 5 dakika dolmadan destek bildirimime herzaman cevap gönderirler