ben başkası değilim kardeş.wolkanca kim tanımam etmem.kimsenin yaptığı kötü işten dolayıda onu suçlamam kötü söz söylemem.insan iyi yada kötü ne yapıyorsa kendine yapar.Bu konuyu açmayla ne değişecek ben açıkcası merak ediyorum.Boş bir tartışma ortamında zaman kaybederiyoruz.
senin başkası olmadığın zaten aşikar hocam

bende verdiğiniz tepkiye şaşırdım.