netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işte bir gariplik mi var bana mı öyle geliyor ? Başkası olsa vay şerefsize bak gibilerinden laflar havada uçardı ama garip geldi doğrusu bana.

Beni aslında hiç mi hiç ilgilendirmiyor wolkancanın ne yaptığı.

Bilgi büyük adamı alçak gönüllü yapar, normal adamı şaşırtır, küçük adamı ise kibirlendirir. BRIGITTE


wolkanın çok ukala yazılarını gördüğüm için ilgi alanım dışında.
ben başkası değilim kardeş.wolkanca kim tanımam etmem.kimsenin yaptığı kötü işten dolayıda onu suçlamam kötü söz söylemem.insan iyi yada kötü ne yapıyorsa kendine yapar.Bu konuyu açmayla ne değişecek ben açıkcası merak ediyorum.Boş bir tartışma ortamında zaman kaybederiyoruz.