mylaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0 Dan yazdırtmak istiyorsanız msn nizi pm olarak atarmısınız?
Sıfırdan yazdırmak maliyeti biraz yükseltir gibime geliyor daha çok hazır olsa daha iyi olur