r10da defalarca videosu verilen ve bizleri güldüren bi zahmet programının bir bölümünde bkz ;

- https://www.r10.net/geyik-resimler-am...lme-krizi.html
- https://www.r10.net/maxigeyiq/485922-...cok-komik.html
- https://www.r10.net/off-topic/486879-...agandalar.html

Bu bölümü eleştiren Milliyet beni gerçekten şaşırttı. Sonuçta bir şaka programı. Neden bukadar ciddiye alınıyor ? Yurtdışında daha ağır şakalar daha ahlaksızca bir biçimde yapılırken bu eleştiri neden acaba ?

* İlk aklıma gelen neden ; Bir zahmet programı eskiden Star TV'de idi. Daha sonra bir nedenden TRT'ye geçince böyle bir vurgulama yaptılar. Milliyet bunu defalarca yaptı. Esra Erol start TV ile anlaşamayıp ATV'ye geçincede gene aynısını yaptılar.

Haberin Milliyet Linki