Siteye girenlerde hiç alexa toolbar yoksa oda çok etkiliyor.
Ama düşüş yaşamış arkadaş. Toolbar yoksa sonradan düşme olmaz ki. Baştan yükselme olmaz. Eğer alexadaki durumu çoğul hiti artmasına rağmen azalıyorsa cidden garip bir durum vardır bu işte (:
Aslında onun da şöyle bir açıklaması olabilir. Mesela site sahibinin hiti %10 oranında artış gösterdi. Site sahibinin üstünde bulunan kişilerin hitleri de en az %10 oranında artıyorsa sıralamada yukarıya çıkma ihtimali olamaz. Eğer altında bulunan kişiler de %10dan fazla bir hit artışı söz konusu ise, bu durumda durumunun kötüye gitmesi doğal. Zaten başka da bir açıklaması olma ihtimali yok sanırım (: