dogubex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devlet ağzıyla konuşma benimle iki taraftanda değilim
Pkk yi anladık o terör örgütü yakıp yıkıyor!

ya devlet ? sen buraya gelen polisin askerin ne yaptığını biliyormusun ? asker karılarının bizzat yaptığı aşıların kısırlık aşısı çıktığını biliyormusun ? Suçsuz zavallı 4 yaşında ki çocukları öldüren polisleri biliyormusun ? Doğubayazıt'ı Cizre'yi nasıl yağmaladıklarını biliyormusun. boş boş konuşma senin devlet dediğin kurumlar bizim buraya devlet değil gaspçı olarak geliyorlar milletin namusuna göz dikip kadınlara tecavüze yeltenen adamlar hayatını da güvenliğini de alsın gitsin istemiyorum. işiniz gücünüz boş boş konuşmak biraz araştırın medyanın dediğine saplanmayın çıkarın at gözlüklerini...


Sen ne saçmalıyorsun? yok tecavüzmüş yok çocuk öldürmeymiş..

Ben Şırnak uLuderede askerlik yaptım biz göreve çıkarken Ordaki köyLüLer bizLeri taşLıyor anamıza bacımıza küfürler yağdırıyordu üstüne O peçete tabir edilen bayraklarını gösteriyorlardı

95 gülyazı baskınında köyü kim kurtardı? köye kim kollarını açtı tabiki asker bide bilmiş gibi konuşma ona buna tecavüzmüş yok şuymuş yok buymuş

köyün kızlarınıda bilirim ben cama çıkıp abuk sabuk haraketler çeken kağıda numarasını yazıp askere vermek isteyen daha sayım mı?