AngelFRANTIX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
auth_jfusion.php hatasından nasıl kurtulabilirim?


[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 340: include_once(./includes/auth/auth_jfusion.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 340: include_once() [function.include]: Failed opening './includes/auth/auth_jfusion.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/auth.php on line 890: include_once(./includes/auth/auth_jfusion.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/auth.php on line 890: include_once() [function.include]: Failed opening './includes/auth/auth_jfusion.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')

bu hatayı vermeye başladı. bu sorunu nasıl çözebilirim bilen var mı?

Hatayı almadan önce ne gibi değişiklikler yaptınız?