muham adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eline sağlık ismail 3d'ye geçtin demek.
2D'ye devam, durumumda iyi ama İnşaat Mühendisliği'ni kazanınca 3D'ye de bulaşmak istedim , ayrıca çok zevkli .