Konu
İlk Apartman Çalışmam
31-10-2009, 11:55:33
#3
kopux
muham adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eline sağlık ismail
3d'ye geçtin demek.
2D'ye devam, durumumda iyi ama İnşaat Mühendisliği'ni kazanınca 3D'ye de bulaşmak istedim
, ayrıca çok zevkli
.