Arkadaşlar hiç kullanılmamış mail adresimi satıyorum.
Bu adres ile msn alıp uzun yıllar kullanabilirsiniz.
messenger kelimesinden kısaltmayla oluşmuş kısa ve öz bir adrestir.
Fiyat 25 TL'dir. Bir kerelik 25 lira veriyorsunuz sonra ömür boyu bu güzel adres sizindir

sevgiyle kalın.
İlanı kurallara uygun sanırım

en azından aksini söyleyen bir kural göremedim, bu arada ilanım biraz değişik olabilir ancak kesinlikle geyik yapmıyorum çok ciddiyim, konuyu geyiğe vurmayın lütfen arkadaşlar. Saygılar.