Şu anda datacenterdayım , ilk başta sorunun nereden kaynaklı olabileceği araştırılmış . Uplink'ler kontrol edilmiş , uplinklerde herhangi bir sorun olmayınca ana router yedeğiyle değiştirilmiş. Bu arada geçen sürede de ana routerdaki konfigürasyon yedek router'a aktarılmış . Buda belirli bir zaman almış ve sorun çözümlenmiş.
Bana kalırsa burada önemli olan router'ın yedekli olması . Böyle bir durumda yedek cihazlarının bulunuyor olması sorunun daha da uzun sürmemesini sağlamıştır.