Konu
Tuvalet Yazilari (tebessüm)
29-10-2009, 19:09:22
#11
Norm
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
oflibaba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizim ordada toyoto corolla veriyorlardı.
Bizim oralarda da villa veriyorlar, hıh.