Yok hocam ilk olarak gmaile baktım zaten

Allah'tan öyle birşey yok, evet imzamdaki sitede de var onları da göremiyorum, ya yeterki ben göremiyeyim önemli olan başkaları

Umarım düzelir bi süre sonra, teşekkür ederim hepinize.
sizin görmemeniz daha iyi zaten

geçersiz tıklama yapmazsınız