Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem konusu açıldı çakam soruyu mass pay ile ödeme olunca dispute etme olayı ortadan kalkıyormu ?
gerçekten öyle birşey varsa çok iyi olur. mass pay şeklinde ödeme alındığını alıcı görüyor mu bi soruda benden o zaman.