By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen hangi dans stiliyle uğraşıyordun kardeş ?
Stilin ne önemi var, kalpler bir olsun yeter

Ne güzel söz değil mi ; "Dans, yatay bir isteğin; dikey ifadesidir "