Öncelikle büyük bir lost fanıyım. 1-5 sezonu kaç kere izledim sayısını bilmiyorum

Yalnızca dizide değil. Diğer bir çok şey. Lost için paneller. Spoilerlar, Untangledlar. Resmi yayınlar vs...

Şunu diyebilirim yukarıdaki teoriiyi anlatan tamamen saçmalamış. Şimdi inanın bana dizi bukadar basit olmayacak. Comic con panelini izleyen varsa yapımcılar diyorki "koca 6 sezonu kestirip atmayacağız herşey anlamlı bir şekilde açıklanacak ne bir rüya ne bir hayal nede bir tekrar yaşama yok" aynen bunu söylediler.

Lost hakkında fikir yürüten olursa ; her zaman