herkeze pm attım. (birazdan gelir , mesaj kutum doluymuş

)
Bu siteyi neden kafama taktığıma gelince benimde böle bir sitem olsun istemiştim ama zor iş baya.Kolay gibi gözüküyor ama zor.

Sürekli maç izlerim ben internetten.Bu siteyide baya kullanıyorum tabiki