FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok dogal bisi rakibi kucumsersen, adam gibi konsantre olmazsan maca boyle bir skor kacinilmaz. Yillardir Fener ile Pendik macindan dolayi dalga geciliyor fakat hicte dalga gecilcek bi olay degil. Maca adam gibi konsantre olmazsan yenilirsin farkta yersin. Kendi basima geldigi icin biliyorum
Boxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum örneklendirmen yanlış düzelteyim dedim.
real madrid ile alcorcon ile arasında dağlar kadar fark varken . pendik ile fenerin arasında bilemiyorum yani
Trömseye elenirsek ülkeyi terkedenleri sözünde durmaya davet ediyorum laf söylemesi kolay hadi ülkeyi terk edin sözünüzde durun kalitenizi gösterin Kalite varmıydı ?

Haklısın Pendik ile aramızda fark az ama sizinle çok Pendiğe yeniliyoruz sizi her sene en az 1 defa tokatlıyoruz.