ya boş boş konuşma, benim çözüm aramak istediğimi kim söyledi, ben içimi döküyorum arkadaşım, ne yapılıp ne yapılmaması gerekdiğini öğretmeden önce git bir konuşmayı öğren..
terbiyeni takın sendenmi öğreneceğim konuşmayı


adam ol. konuyu rayından cıkarma...