Onun derdi başka, biri yarasına bastı herhalde, hakaret etmeyi yorumlamak zannediyor aklınca, mantıklı bir şey yazmamış sadece zırvalamış, site benim değil diyede ayrıca! belirtmiş, senin olsa ne başkasının olsa ne, ben siteye değil anlayışa kızıyorum...
böyle anlayışın taa...
Kardeşim vaktimi çalmaya ne hakkı var bu arkadaşın, beğenmezsen başka yere git diyorsun ki zaten gittim, ama benim burda haklı olarak eleştirmem sanamı dokunduda saçmaladın.!