site sahibi falan değilim hangi site olduğunuda bilmiyorum ama site sahibinin kul hakkına girdiği kanısına nerden vardın ? ayrıca film sitesi bir değil iki değil beğenmezsen gider başka yerde izlersin. bugune kadar ne dizi site nede film sitem oldu ama ilk kez senin gibi sacmalayan gördüm ha gider böyle yaptığı için gerekli reklam şirketlerine siteyi şikayet edersin o ayrı konu ama buraya gelip yok kul hakkına girmiş yok onu bunu dolandırmış zırvalaman cok ayrı bir sacmalık olmuş. ben ortada bir dolandırma bir zorlama göremiyorum sonuc olarak reklamlara tıklayıp tıklamamak senin insifiyatine kalmış birşey
Webmaster'lık bu şekilde haksız kazanç elde etmek midir? Bizim yazdıklarımıza saçma diyorsunuz asıl bu dedikleriniz saçma.