EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site sahibi falan değilim hangi site olduğunuda bilmiyorum ama site sahibinin kul hakkına girdiği kanısına nerden vardın ? ayrıca film sitesi bir değil iki değil beğenmezsen gider başka yerde izlersin. bugune kadar ne dizi site nede film sitem oldu ama ilk kez senin gibi sacmalayan gördüm ha gider böyle yaptığı için gerekli reklam şirketlerine siteyi şikayet edersin o ayrı konu ama buraya gelip yok kula hakkına girmiş yok dolandırmış zırvalaman cok ayrı bir sacmalık olmuş.
Tıka teşvikten bahsetmiyorum ki ben, o ayrı bir dolandırıcılık, ben sitede hiç film olmamasından bahsediyorum, öyle ya film sitesi diye giriyoruz, hem filmi koymamak hem koyuyor gibi yapıp reklamlara teşvik etmek dolandırıcılık değilde nedir...

Reklamverenin parasını çalmıyor, benim vaktimi çalmıyorda ne yapıyor...

Eleştiri yaparken düzeyli olmanı öneririm..!