EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su an cok sinirli oldugum icin daha sonra yorum yapacagim. Fazla sözede gerek yok zaten durum ortada.

www.esrsys.com

www.dualbilisim.com
yaw 1-2 resim aynı olsa tmm dicemde adam resmen temanızı kopyalamış geçmiş olsun