Önüne gelen firmayım,firmamız vs diye tanıtıyor kendini....


Firma olabilmek için vergi mükellefi olmanız gerekiyor 10 TL ye bir domain alıp başkasının sitesini çalıp kopyalamakla olmuyor bu işler kendinize gelin...