Mrb arkadaşlar benim adsense hesabım var bir tane de kardeşim açacak biz aynı bilgisayarlardan bu hesapları yöneteceğimizden sorun olurmu? Yani aynı bilgisayardan 2 hesabı yönetmede sakınca varmı? Hesabın birisi banlanırsa diğer hesabı etkiler mi?