asp.net te herşey hazır. Kod yazmanın zevki yok ortada. İş yerinde mecburen asp.net yazıyorum, ama evde kendim için herzaman php.
ben işin zevkinde değilim zaten işin zevkinde olan çok nadir insanlar var sebebine gelincede eğer kendi işini yapıyorsan ve paranda varsa rahat rahat çalışırsan 1 aylık işi 3 ayda yazarsın fakat bir şirkette çalışıyorsan işin erken bitmesi ön plandadır.