sanalsevdalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bu hukumet yaptı bende sıze sunu soruyorum neden diger hukumetler bunu yapamadı ? Ha neden bu kadar Gec oldu derseniz bıldıgım kadarıyla soylım anayasa suan bu duruma uygun hale anca getırıldı yanlısım olabılır burda siyaset yapmak istemıyorum
Ben size karşı olduğumdan o soruları sormadım Dediklerinize katılıyorum neden daha önceden yapılmadı?Bu adımı AKP hükümeti attı fakat doğru değil.Ama bu zamana kadar çoktan yapılmalıydı.Herşey onların istediği gibi sonuçlandı.