Güzel bir konuya değişmişsiniz kutlarım sizi!Fakat şu soruları sormak istiyorum,
Neden şimdi yapıldı bu açılım, daha önce yapılmadı?
Neden onbinlerce asker öldü?
Neden milyarlarca maddi kaynak boşa gitti?
Neden insanlar üzüldü?
Neden Türkiye'nin düzeni, huzur ortamı bozuldu?
ve size soramayacağım kadar bir çok soru var.Cevap sizde.
Hocam Bu hukumet yaptı bende sıze sunu soruyorum neden diger hukumetler bunu yapamadı ? Ha neden bu kadar Gec oldu derseniz bıldıgım kadarıyla soylım anayasa suan bu duruma uygun hale anca getırıldı yanlısım olabılır burda siyaset yapmak istemıyorum