kurt acılımını bılmeden ve ınsanları dınlemeden yargısız ınfaz sizinki biraz bana gore ki oylede pkk yı bıtırmek amac her gun 1 asker ölsun iyimi cok mu hosunuza gidiyor askerlerimizin ölmesi yada doguda olanüstü hal bölgesi olup hersene bu yüzden orduya harcanan para ? ? ? bu yuzden imza kampanyaları baslatmıssınız kusra bakmayın ama sacmalamıssınız bu yuzden de burda sıze belirtiyorum ilk sikayet edecek kişi benim ihbarweb e kolay gelsin
Güzel bir konuya değişmişsiniz kutlarım sizi!Fakat şu soruları sormak istiyorum,
Neden şimdi yapıldı bu açılım, daha önce yapılmadı?
Neden onbinlerce asker öldü?
Neden milyarlarca maddi kaynak boşa gitti?
Neden insanlar üzüldü?
Neden Türkiye'nin düzeni, huzur ortamı bozuldu?
ve size soramayacağım kadar bir çok soru var.Cevap sizde.