inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar net üzerinden imza kampanyası başlattım Kürt açılımına karşı bir arkadaş bu işlere girme devlet alır içeriye filan bişeyler söyledi bende merak ettim sitemde yanlış bişey varmı diye sitemi kontrol ederseniz sevinirim bide ne tür riskler olabilir ?
site adresi : http://imza.MustafaKemalAtaturk.biz

Not Şu ana Kadar 826 Oy Oldu Hızla Artıyor...
Websitenizde illegal bir içerik yok fakat bu oyların da bir faydası yok

Yinede böyle bir çalışma yaptığınız için kutlarım 1 oyda benen