asp.net te herşey hazır. Kod yazmanın zevki yok ortada. İş yerinde mecburen asp.net yazıyorum, ama evde kendim için herzaman php.
nedense ben designer bile kullanmıom tüm herşeyi kodlar ile hallediom.
Öyle bişey yok.
Herşeyi ister designer ile ister kodlar ile yaparsınız.