tür altı dicektim,
siz tüm paraları sanırım personal almışsınız görünen (
eğer yanlış değilsem) kesinti olmasın demişsiniz
2 gün içinde 260$ a yakın bir ödeme almışsınız bu şekilde,130$ da göndermişsiniz.
gönderirkende aynı yolu seçmişsiniz.
şöyle bir soru sorim size,eğer paypal sizin olsaydı,herkes size komisyon ödemeden bu şekilde para transferi yapsaydı sizin hoşunuza gider miydi bu durum ?