GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema değişse ve reklamlar kalksa daha güzel olabilir. Yinede güzel çalışma çıkarmışsın ellerine sağlık.
Teşekkürler hemşehrim Görüşlerini değerlendireceğim