bence 2 farklı sayfa yerine 2 farklı parametre göndersen daha kullanışlı olur.

sorgula.php?gelen=GELENVERI&tip=1

if ( $tip == 1 ) mail sorgula;
elseif ( $tip == 2 ) kullanıcı adı sorgula;
else hadi *** düdük yok böle bi sayfa;