konuyu açan arkadaşa tavsiye 1 sene php ile 1 senedede c#.net ile uğraşsın sonrada gelip bana pm atsın ilk 1 senemi neden boşa götürdün diye
ben hem php hem c#.net i bilen birisi olarak cevaplıyayım 5 ay önceye kadar php bana göre çok iyi bir dildi çalıştıgım yerden sıkılmıştım dayımında .net bazlı olarak çalışan bir firması var tabi php bildigim ve .net bilmedigim için giremiyordum oraya fakat 3 hafta gibi bir sürede c# ı ögrendim (normalde 5 aydan ögrenebilecek bir dil değil fakat php bilgim oldugu için sadece sytnax ı kavramam gerekliydi) ve sonuç olarak 3 haftada yaptıgım et-icaret scriptini asp.net te max 2 haftada yapabiliyorsun ve php'ye göre daha sistematik çalıştıgını söyeleyebilirim.