Bir hafta önce dandirik bi siteden adsense başvurusu yaptım ve onaylandı ama asıl konu bu değil

aynı siteden dayımın adına ve kendi adıma başvuru yaptım ikisi de aynı gün onaylandı bu birinci bomba

ikinci bomba ise gönderdiğim site sandboxtaydı ve popup reklam falan hepsi duruyordu yuhh sana google yuhh bu kadarda olmaz gerçekten. Onca onay bekleyen gül gibi siteler dururken onaylayacak beni mi buldun

hemde sandbox ta olan siteyi. Şaşırmış google şaşırmış Microsoft aklını başından aldı bunun.