ardabaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cocuk sen kıme dangalak diorsun senın gelmişini gecmişini tobe tobe. kaybol git şuradan beni gunaha sokma bu konuya da yazma sığır herif. r10 da senın kadar bitane daha kevaşe yok !!!! alanında 1 numarasın tebrikler.
*** yalama herif deli etme beni modlar ne yapıyor allah aşkına banlayın şu herifi.