GooGDe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamı sıtenızın bıttı noktaya ekleyınız yanı /html kodunun altına eklersenız herhangı bır yan etkısı olmaz eger sıtenızın html kodunun ustunde header vs tıp yerlere eklersenız sıtenızın acılısına -puan yavaslık olarak donecektır en ıyı sı sıtenın acıldıgı noktadan sonra msn poup yada splası eklemektır bı sıkıntı yasamassınız
Söyledigin Yöntemi Uyguladım eger düşüş olursa halen msn popup kaldıracagım adsense ile yetinecegim