akadal34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e bu konu neden php bölümünde bence yeri burası değil.
Dönen değeri php ile çekiyoruz hocam. (sorgula.php)

Burada asıl amaç PHP , jquery sadece araçtır hocam.

Lütfen her konuya yazma zorunluluğu hissetmeyin.