Merhaba arkadaşlar.
Normalde yapı kredi bankasını kullanıyorum. Fakat yapı kredinin tuhaf bilgi gizliliği sistemi beni sinir etti. Yeni bir bankaya geçmek istiyorum ve kullananlardan tavsiye bekliyorum. Yapı kredinin saçmalığı şu: Kartsız işlem ile hesabıma para yatırıldığında paranın kimin tarafından yatırıldığını göremiyorum. Yatıran kişi T.C. kimlik numarasını giriyor fakat bu bilgi bizimle paylaşılmıyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise 3. kişilere bilgi veremediğimiz için böyle diyor. Nasıl 3. kişilik anlamadım paranın yatırıldığı kişi benim

Neyse uzun lafın kısası hem kartsız işlem ve artıları olan hem de internet bankacılığı güvenli ve hızlı olan banka tavsiyelerinizi bekliyorum.

Şimdiden teşekkürler.