warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devam et soğuk davranmaya ayrılın.Kim verdi bu tavsiyeleri acaba?!.Sevgini veriyorsan karşılıksız ver.Pekala birinin seni sevip sevmediğini anlayabilrsin.Aşkım canım cicim demeden bile.Bunlardan muzdarip olan çok kişi gördüm çoğu ayrıldı,bazısı devam etti.Neden oluyor biliyormusun gerçekten birbirinizi tanımıyorsunuz.Tanıyoruz desende hikaye kalıyor.Karşılıksız sev o zaman seni sevdiğini gerçekten anlarsın.
evet haklısın niye soğuk davranıyosun ki senden sıkılacaktır bir süre sonra emin ol.