Shinobi1165 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim hocam çokda önemli değil demo yazmak ya, çalacak adam zaten böyle şeylere para vermez, diğer arkadaşlarında açısını kapatmıyalım
Bence böyle düşünme kardeşim sen onda saatler harcadın orda senin bi emeğin söz konusu insanlar buna para verir vermez asıl burası çok önemli değil sen yaptığın işe sahip çıkmalısın herşeyden önce bence tasarımın gayet güzel kendini hafife alma biraz renklendir biraz canlandır tekrar farklı bi haliyle gine satışa koy yani ne bilim sen malını satmak için uğraş ama bi o kadar korumak içinde uğraş bunlar nazichane benim fikrim uyarsın uymassın orasını senbilirsin tabikide tekrar hayırlı satışlar kardeşim.