Hayırlı satışlar kardeşim tasarımın üzerinde demo yazsaydın daha iyi olurdu sanki umarım alıcısı çıkar kolay gelsin.
teşekkür ederim hocam çokda önemli değil demo yazmak ya, çalacak adam zaten böyle şeylere para vermez, diğer arkadaşlarında açısını kapatmıyalım