1 aralıkta askere gideceğim ozamana kadar sürem var yani.
tamam o zman hocam 29 ekim günü inşallah ben bir çalışma göndereceğim sana özellikle istediğin veya eklenmesini istediğin fotoğraf vs varsa pm atarsan iyi olur yada ben tasarım zevkime göre bişeyler yapcam şimdiden hayırlı olsun allah yardımcın olsun bu arada bir teşekkür yeterli