Kırk pınar dedinde aklıma geldi;
2004-2008 arası bende güreşciydim. Türkiye 3. olmuştum. iller arası bir
çok birincilik..
En son marmariste Kamptaydım sene 2006.. bırakalı 2 sene oldu sayılır.
Milli güreşciyim yani (eski) 2005'den sonra millilik belgesi kaldırılmıştı.
Şimdi ne durumda pek bilmiyorum.
Yağlı güreş hiç yapmadım ama Karakucak yaptım
En son kayseri ve Adana (kızıldağ)