Kırk pınar dedinde aklıma geldi;

2004-2008 arası bende güreşciydim. Türkiye 3. olmuştum. iller arası bir
çok birincilik..

En son marmariste Kamptaydım sene 2006.. bırakalı 2 sene oldu sayılır.

Milli güreşciyim yani (eski) 2005'den sonra millilik belgesi kaldırılmıştı.

Şimdi ne durumda pek bilmiyorum.

Yağlı güreş hiç yapmadım ama Karakucak yaptım

En son kayseri ve Adana (kızıldağ)